Rekonstruisana deonica Bulevara Evrope, od Kornelija Stankovića do Rumenačkog puta, dužine blizu dva kilometra biće otvorena za saobraćaj početkom sledeće nedelje.
Glavno je da si ti prosao jos ne zavrsenim kruznim tokom na kojem jos uvek traju radovi i procenio kakva mu je propusna moc. Bice da si se uplasio kruznog toka, kako se u njemu vozi, hoces li znati da iz njega izadjes, . . .
A za Vas, ove sto ne znaju da voze po istom, ili zele da upoznaju svoju domovinu - Kad stignu u Zrenjanin na obuku neka produze do Zitista medjunarodnim putem do Temisvara.
Da li ste Vi zaista sigurni da ovi ne znaju, ili smatrate da nisu u pravu i da je kapacitet tog kruznog toka dovoljan za takav saobracaj koji se odvija ili ce se odvijati tim putem? ili mozda zelite da se eksponirate?
Neka vreme bude sudija, a ako ljudi imaju konkretne primedbe onda ili neka na njih odgovori onaj ko je nadlezan, ili onaj ko zna. Okanite se Vi Vaseg znanja.
Nocas sam prosao ovim nazovi kruznim tokom... njegova propusna moc je 1 kamion i 1 auto na sat. Tok je premali za protok vozila na tranzitu, ima samo 2 trake i to uske. Kako ce sleperi tu da okrecu? Nisam zavrsio saobracajni fakultet, ali neke stvari su logicne. Bolje da su ostavili semafore
Gradonačelniče na bul."evro",pešački i semafor posvuda zajedno,nemožete da slušate roditelje?Somborski bulevar jest pešački ima cela tri (3) semafor jedan (1) kadkad i radi.Tamo ne slušate roditelje? Kanda ih tamo nema.A nema ni sigurnosti koju lažno prodajete.Idealna pista za Veternik i iz Veternika može da se piči.A nema ni policije.Nemojte tako žustro da se brinete o nama.Pogotovo nemojte VI preuzimati brigu o našoj deci.Molim vas.
Uzmes kartu Novog Sada, olovku i lenjir. Jedan kraj lenjira postavis kod zatvora na Klisi a drugi kraj lenjira kod pumpe Vjestica na putu Novi Sad - Rumenka. Povuces liniju i gde ta linija preseca kanal tu ce biti i most.
Neka vreme pokaze kako ce biti sa kruznim tokom. Sasvim je sigurno da u Novom Sadu sa semaforima nesto ne stima. Da li znaju ili ne da ih sinhronizuju ne mogu da sudim. Ipak, na svakom drugom semaforu mora se stati i cekati. Ne mogu da poverujem da u ovom gradu nema poznavaoca ovih problema. Da nesto treba sinhronizovati to je sasvim sigurno.
Loyd je isplatio osiguranje, pare nestale.
Prvo je tu trebalo napraviti kružni tok. Ima mesta, a ne bi koštao mnogo. No, gradski oci i nemajke vole investicije koje su:
a. što skuplje
b. izvođači radova izdašni i zahvalni za posao
c. što nepotrebnije, sa naznakom perspektive.
Bulevari, sve zajedno sa kružnim tokom ( kome sigurno fali još 1 traka = videti Slaviju u Beogradu, gde jeste da nema kamiona, ali ima tramvaja i trolebusa) koji vode nikuda od nigde, će biti briga naslednika gradskih otaca i nemajki. Dotle su se ovi već ugradili, ihajhaj!
Taman je urađen Novi bulevar svi se slikali nasi političari,pa ove godine sta ce sad?Aj ga pokvariti satro kao bolje je kruzni tok?? TO NISU KAO ZNALI.. A ljudi cifra 602 miliona za 2 km? Od čega ga pravite ...Mnogo kradete ili stavljate neke skupe cevi i asfalt,imali tu neke kontrole troskova,jel to nekog briga u NOVOM SADU..A u vrtićima roditeljima traže pare za venecijanere,pa za klimu,pa za ubruse,pa krečenje,za igračke..Eto gde su gradske pare otisle..SRAMOTA DOSta KRAĐE..
To sam i ja pomislio, posebno sto je ostrvo zaista veliko, a koliko sam video u kruznom toku ce biti svega dve trake (samo se sa Bulevara sliva tri trake). Ali ne mogu da tvrdim da li ce biti bolje ili ne. Dosta putujem kolima i zaista su kruzni tokovi odlicno resenje. Mnogi i ovde to znaju. Jedno je sigurno, dok ne probiju Bulevar do auto-puta, nece na tom delu biti toliko guzve.
mislim da ovo nije najsrecnije resenje..ostrvo u kruznom toku je toliko veliko,a kolovozne trake suvise uske....znate li koliko ovde slepera i kamiona leti prodje....ovde ce biti ludnica
Volim kad citam potpune nezanalice. Leto sam proveo u Istri, spic letnje sezone. Putovao sam Istrom uzduz i popreko i znate li koliko sam semafora video? Jedan. Znate li na koliko raskrsnica je bilo guzvi? Na jednoj! Semaforskoj! Zato tisina.
Zbog sposobnih strucnjaka "ZIG"-a koji ne umeju da sinhronizuju tri semafora,predlazem da se duz Bul.Oslobodjenja od mosta do z. stanice naprave raskrsnice sa kruznim tokom, da se ne stvaraju guzve i da ne ginu ljudi.Mislim,da je to jednostavnije nego nauciti strucnjake sta su to sinhronizovani semafori.
Da dotični sasluša sebe uvideo bi koju je glupost izjavio kao opravdanje za još više haosa i gluposti a možda i stradanja.Jer veruje da če u sitne sate ići okolo kad ima prečica i za pešake a i za vozila????Nek razmisli.
Ovo rešenje predstavlja po mom mišljenju korak unazad u brzini prohodnosti saobraćajnica jer će u saobraćajnim špicevima ovo biti "čepovi" koji će biti gori od semafora.Nije bilo potrebe za ovim rešenjem jer uzrok stradanja na prelazima nije ravnina bulevara već bahatost vozača koju treba da kažnjava policija .Bilo bi korisno da saznamo konkretno ime "stručnjaka" koji je ovo predložio a gradska vlast olako prihvatila,pa da mu zahvalimo kad počnu još veće gužve.
Mogli bi koji metar tih biciklističkih staza da pružite i prema okolnim mestima. Biciklistička staza do Rumenke npr. kad se već gradi u tom pravcu. Znam gomilu ljudi iz Futoga i Veternika koji dolaze biciklom u grad, sad kada imaju priliku tj. biciklističku stazu.
Nisam iz NS, pa ako neko moze da mi kaze gde se gradi taj most preko kanala? Pretpostavljam da je negde nad sredinom industrijske zone, posto prave kruzni tok na Rumenackom putu nad tom teritorijom. Hvala unapred na odgovoru.
Konacno da se neko setio da postoji kruzni tok.. najpametniji potez u sferi saobracaja.. bezbednost, usteda, rasterecenje od guzve.. svuda u gradu na najvecim raskrsnicama treba postaviti kruzni tok, ljudi nisu ni svesni koliko je to dobar potez..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Uskoro kružni tok na Bulevaru Evrope
Novi Sad
•21.12.2010.
•15:14 > 11:26
Komentari 28
bogdan
@ keskese
@stons
Da li ste Vi zaista sigurni da ovi ne znaju, ili smatrate da nisu u pravu i da je kapacitet tog kruznog toka dovoljan za takav saobracaj koji se odvija ili ce se odvijati tim putem? ili mozda zelite da se eksponirate?
Neka vreme bude sudija, a ako ljudi imaju konkretne primedbe onda ili neka na njih odgovori onaj ko je nadlezan, ili onaj ko zna. Okanite se Vi Vaseg znanja.
keskese
stons
nije
@ vladimir
Građevinar
Semafor-i
Dr Petrović
Prvo je tu trebalo napraviti kružni tok. Ima mesta, a ne bi koštao mnogo. No, gradski oci i nemajke vole investicije koje su:
a. što skuplje
b. izvođači radova izdašni i zahvalni za posao
c. što nepotrebnije, sa naznakom perspektive.
Bulevari, sve zajedno sa kružnim tokom ( kome sigurno fali još 1 traka = videti Slaviju u Beogradu, gde jeste da nema kamiona, ali ima tramvaja i trolebusa) koji vode nikuda od nigde, će biti briga naslednika gradskih otaca i nemajki. Dotle su se ovi već ugradili, ihajhaj!
Bane
NS GLAS RAZUMA
lala
lala
@ Markos
Neko
Semafor stoji u skladištu... Postaviće ga ponovo na istom mestu kada se uvere da tu ne treba da postoji kružni tok...
@Komsija
Ja bio u Rovinju u video više od jednog semafora... Doduše ima dosta i kružnih tokova ali na mestima gde i treba da budu.
@Tika
Bubnjević ekspert predložio, Rodni jedva dočekao
Martin
markos
komsija
djura
eXpert
Zabrinut
Gde će on biti postavljen?
Tika
Stari Grad
vladimir
duar
pa i treba da gradi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H